Translate

Παρασκευή 15 Απριλίου 2016

Μαρίνα Ζέας!

Καλησπέρα καλησπέρα!!! 

Ο καιρός σήμερα ήταν καταπληκτικός, έτσι κι εγώ είπα να τον εκμεταλλευτώ!!!
Το μέρος που διάλεξα να κάνω τη βόλτα μου ήταν η Μαρίνα Ζέας στον Πειραιά και διάλεξα αυτό το μέρος επειδή μου είχε λείψει μια βόλτα εκεί


Καθώς περπατούσα λοιπόν ανακάλυψα το πόσο πολύ όμορφο είναι αυτό το σημείο του Πειραιά (εντάξει έχω περάσει άπειρες φορές από κει αλλά αυτή τη φορά μου φάνηκε τόοοοοσο όμορφο!!!) Είπα λοιπόν να βγάλω μερικές φωτογραφίες για να τις μοιραστώ μαζί σας.  Ελπίζω να σας αρέσουν!!!








Νιώθω πολύ τυχερή γιατί κάποια στιγμή που έκανα πάλι βόλτα σε αυτό το σημείο είδα δύο δελφίνια να παίζουν στην θάλασσα και ήταν καταπληκτικά. Είχαν τραβήξει τα βλέμματα των περαστικών.  Δεν βλέπεις εύκολα στην Ελλάδα δελφίνια παρά μόνο σε πάρκα! Σας χαιρετώ και θα τα πούμε σύντομα!!! :)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Thank you for stopping by. Enjoy your day and night! :)