Translate

Κυριακή 15 Μαΐου 2016

Greek Καμάκι !!!

via Google


Όλοι έχουμε ακούσει από τους μεγαλύτερους ή έχουμε δει μεσά από τις ταινίες των 80's πως γινόταν το καμάκι εκείνη την εποχή.  Όπως φαίνεται ήταν μια απασχόληση όπου το εκάστοτε "καμάκι" των νησιών κυρίως είχε να αντιμετωπίσει ένα σωρό εμπόδια, ειδικά μέσα στην τουριστική περίοδο που γέμιζε το νησί τουρίστριες.  Εμπόδια όπως την διαφορετική γλώσσα, την διαφορετική κουλτούρα, τον μεγάλο ή τους μεγάλους αδελφούς, το συντηρητισμό κ.α.    

Ποιός μπορεί να ξεχάσει το καμάκι του Στάθη Ψάλτη στην Καίτη Φίνου νομίζοντας οτι είναι τουρίστρια ή την αξέχαστη ατάκα του από το ραδιοφωνικό σταθμό που έκανε εκπομπή "Κούλα μ'ακούς;;; Πολύ κωλόπαιδο ο Κυριάκος" (ο οποίος Κυριάκος ήταν το "εμπόδιο" - σχέση της Κούλας) ή του Πάνου Μιχαλόπουλου ή του Σταμάτη Γαρδέλη. Αξέχαστος παλιός ελληνικός κινηματογράφος και αξέχαστο greek καμάκι. 


via Google
via Google

via Google

via Google

Κάποιες ατάκες που έχουν μείνει στην ιστορία είναι :

- Είσαι κουρασμένη; (Όχι) - Θα έπρεπε! γιατί όλη μέρα στριφογυρνούσες στο μυαλό μου..
- Ωραίο φόρεμα. Θα έδειχνε πολύ πιο όμορφο κρεμασμένο στο δωμάτιο μου.
- Συγγνώμη, έχασα τον αριθμό του τηλεφώνου μου, μήπως μπορείτε να μου δανείσετε τον δικό σας;
- Ξέρεις τι θα πήγαινε όμορφα επάνω σου; Εγώ!
- Είσαι τόσο γλυκιά, ώστε μόλις σε είδα έπαθα τερηδόνα
- Α, ώστε εσύ προκαλείς το φαινόμενο της παγκόσμιας αύξησης της θερμοκρασίας
- Λέγομαι και "καφές" γιατί θα σε κρατήσω ξύπνια όλη νύχτα
- Έχασα το πάνινο αρκουδάκι μου. Θα κοιμηθείς εσύ μαζί μου;
- Το χρώμα των μαλλιών σου ταιριάζει τέλεια με το χρώμα στο μαξιλάρι μου.
- Μήπως ξέρεις από Πρώτες Βοήθειες; μόλις σε είδα μου κόπηκε η αναπνοή!
-   Μπορεί να μην είμαι ο πιο όμορφος άντρας εδώ μέσα, αλλά είμαι ο μοναδικός που βρήκε το θάρρος να σου μιλήσει !
- Νιώθω σαν τον Richard Geere. Στέκομαι δίπλα σε μια Pretty Woman !
- Να η ευκαιρία που έψαχνες για να με γνωρίσεις !
- Αν σου ζητήσει τσιγάρο: "Σου βρίσκεται ένα τσιγάρο?" λες "Ευχαρίστως να σου δώσω αλλά με σένα δίπλα μου δεν ξέρω πως θα βγάλω τη βραδιά με ένα πακέτο μόνο."
- Πιστεύεις στον έρωτα με την πρώτη ματιά ή να ξαναπεράσω σε κάνα τέταρτο;
- Αν σου αρέσω ΧΑΜΟΓΕΛΑΣΕ ! 

Βλέποντας αυτές τις ατάκες αναρωτιέσαι αν ποτέ το καμάκι πέτυχε!!

Προσωπικά θα ήμουν όοοπου φύγει-φύγει.  Παλιά όμως όλα αυτά τα έβρισκαν πολύ κολακευτικά και χαριτωμένα.  Ίσως υπάρχουν και σήμερα κοπέλες που τους αρέσουν!

Σήμερα τα πράγματα είναι απλά. Δύο ματιές ή ένα ποτό είναι αρκετά για να προχωρήσουμε στο παρασύνθημα. Φυσικά ο πιο διαδεδομένος τρόπος καμακίου πια είναι το διαδίκτυο.  Εκεί μπορείς να βρεις οτι θέλεις, όπως το θέλεις και για όσο το θέλεις.  Άσχετα αν στην συνάντηση σου έρθει κάτι τελείως διαφορετικό απο αυτό που συνομιλούσες.  Ρίσκα είναι αυτά !!! Οι παραδοσιακοί ρόλοι πλέον έχουν αλλάξει και οι γυναίκες επιδίδονται στο σπορ σχεδόν όσο και οι άντρες για να μην πω περισσότερο – ίσως λίγο πιο διακριτικά ή μήπως οχι;;;  Τώρα που το σκέφτομαι, κάποιες σίγουρα όχι!

Εγώ μιας και καλοκαιριάζει και ως γνωστόν ο πεταλουδίτσος ψάχνει την πεταλουδίτσα, ο ζουζουνίτσος τη  ζουζουνίτσα κλπ κλπ να ευχηθώ καλή καμακοσεζόν στους λάτρεις του αθλήματος! :)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Thank you for stopping by. Enjoy your day and night! :)